+386 8 205 94 63, +386 41 247 554 [email protected]
Select Page

prodajni

treningi

Kaj loči odličnega prodajnika od povprečnega? Kako odkriti skrite motive strank in izgraditi partnerstvo, ki bo trajno? Povabite nas na srečanje, kjer bomo za vaše sodelavce dogovorili najbolj ustrezen program za doseganje nadpovprečnih rezultatov. Prodajni treningi po meri vam bodo zagotovili najboljši izplen. V kolikor ste posameznik, vabljeni na naše intenzivne, interaktivne in napredne delavnice komuniciranja in obvladovanja prodajnih veščin, kjer bomo gradili na vas in vašem znanju. Predvsem bomo skrbeli, da boste vedno dobili najnovejša znanja in primere dobre prakse.

Udeležencev treningov

%

Povečanje prodaje v povprečju

Zvestih partnerjev

NAJBOLJ POPULARNI TRENINGI

PRODAJNA AKADEMIJA

Napredni prodajni program za vodje prodaj in bodoče vodje prodajnih skupin, kjer boste na praktičnih primerih preizkusili naučeno že v istem dnevu. Odlična skupina predavateljev z ogromno znanja in svojih prodajnih zgodb vas bo navdušila. Akademijo sestavlja 10 eno-dnevnih modulov. Prijava in podrobnosti s klikom na gumb.

PRODAJNI SPINNING

Vas pesti pomanjkanje časa, saj ste konstantno pri strankah ali na službeni poti. Privoščite si 3-dnevni intenzivni prodajni spinnig, na katerem bomo pilili vse možne vidike prodajnih situacij, prodajnih procesov in vodenja prodajnih skupin. Primerno za vse prodajnike, vodje kjučnih kupcev, vodje skupin in direktorje prodaj. Ohranjajte svojo prodajno kondicijo z novimi prijemi.

ABM - Account Based Marketing

Vpeljite v organizacijo 4  stopenjski model ABM, ki bo dal prodajnikom usmeritve in strukturo, marketing oddelku pa pravi vpogled, potrebe prodaje in naloge, za iskanje bodočih strank. Model je osnova za akvizicijo novih priložnosti v B2B segmentu.

NAČRT DELA S KUPCEM

Partnersko sodelovanje je dologorčna prodajna strategija, ki ima pozitivne učinke na stabilnost poslovanja, višje marže in večjo dobičkonosnost poslovanja. Naučite se, kako načrt dela s kupcem strukturirati in  kako načrt vpeljati v prodajni proces.

9 KORAKOV PRODAJNEGA RAZGOVORA

9 korakov prodajnega razgovora predstavlja osnovo vsakega pogovora s stranko. Naj bo pogovor preko telefona, osebno ali preko spleta. V kolikor jim dosledno sledimo, nas pripejejo do hitrega in uspešnega zaključka prodaje. Še več, smo na dobri poti od kupca do poslovnega partnerja. Delavnica traja 1 dan.

OD UGOVORA DO POGODBE

Če niste dosledno sledili 9 korakom prodajnega pogovora, boste naleteli na ugovore. Vendar je reševanje ugovorov lahko zabavno, predvsem pa manj stresno. Spoznajte in osvojite model učinkovitega reševanja ugovorov na 1-dnevni praktični delavnici. Ne pozabite najpogostejših ugovorov prinesti s seboj, da jih rešimo kar takoj.

USPEŠNA PRODAJNA PREDSTAVITEV

Kaj je pomembno za popolno prodajno predstavitev? Govorili bomo o treh temeljih: prodajnik, predstavitveni material in orodja. Na delavnici se bomo naučili, kako oblikovati, se pripraviti in izstopati s prodajno predstavitvijo za najboljše rezultate. Naučili se bomo, katere prodajne in NLP tehnike uporabiti pri posameznih kupcih. Delavnica traja 4 pedagoške ure.

VODENJE IN ORGANIZACIJA PRODAJE

Avtomatizacija prodajnega lijaka, digitalizacija procesov in uporaba inovativnih orodij so nujni za obdelovanje prodajnih priložnosti. Z belgijskimi partnerji izvajamo 2 – 3 dnevne touch point delavnice z uporabo naprednih in AI orodij za sodobno delovanje prodajnega oddelka. S coachingom dodatno poskrbimo, da bodo sodelavci zavzeti in motivirani. Izkoristite tehnologijo vam v prid.

Prejemaj mesečnik RAZGALJENE MISLI z uporabnimi nasveti

EnglishSlovenian