+386 41 247 554 [email protected]

Izgradnja timov

N e g u j   i n   s p o š t u j

 

pristopi

Interna Uporabniška izkušnja (CX)

Modeli delegiranja in praksa

Gradnja zaupanja in feedback

V dobi izjemno visokih pričakovanj potrošnikov, se je uporabniška izkušnja pojavila kot novo konkurenčno bojišče.

Jake Sorofman, Gartner

Danes imajo kupci nadzor. S hitrim uvajanjem sodobnih tehnologij, stranke danes vedo več o vaših izdelkih, storitvah in kakšen ugled imate, kot vi, pri čemer so njihova pričakovanja višja kot kdajkoli prej.

Glede na eConsultancy je 89 % potrošnikov potrdilo, da je odlična uporabniška izkušnja (CX) ključni dejavnik zvestobe blagovni znamki.

Kaj pa CX naših sodelavcev?

V kolikor iščete konkurenčno prednost, bolj zavzete ter zveste sodelavce in s tem višje prihodke, vam bo osredotočenost na CX ne samo strank, temveč tudi sodelavcev, tlakovala pot k doseganju teh ciljev.

Naša naloga je, da skupaj z vami identificiramo vrzeli, izdelamo načrt in način nadgradnje pozitivnih izkušenj za hitrejše doseganje rezultatov.

Ko delo prenesete na člana ekipe, je vaša naloga jasno določiti uspeh in opisati cilje.

Steven Sinofsky, bivši izvršni direktor Microsofta

Ste vodja, ki je stalno v stresu, ker vas čaka preveč odprtih nalog? Vedno zamujate z oddanimi materiali ali odgovori, ker enostavno ne zmorete vsega?

Da, ujeli ste se v past nedelegiranja. Ali ker nimate nikomur in bi bil mogoče pravi trenutek, da si poiščete pomoč, ali pa ste naloge slabo porazdelili med svoje sodelavce. Obstaja še vrsta drugih razlogov, da ste se znašli v nastali situaciji, vprašanje je le, kateri izhod boste poiskali.

Kaj pomeni delegiranje in zakaj je za vodje tako pomembna naloga?

Ste pomislili, da lahko z delegiranjem ustvarite odličen kolektiv?! Izgradnja timov s pomočjo delegiranja bo imela tudi druge pozitivne učinke.

Prenesi test in ugotovi svoj trenutni status.

 

Korporativna kultura je edina trajnostna konkurenčna prednost, ki je popolnoma pod nadzorom podjetnika. 

  – David Cummings, soustanovitelj Pardota

Najlepša lastnost vodenja je ustvarjanje kulture podjetja, ki jo želite. Pri tem je pomembno, da kulturo tudi dejansko živite.

Zapis vizije podjetja se mora skomunicirati z vsemi zaposlenimi in udejaniti skozi aktivnosti, ki jih izvajate. Kajti zaposleni niso samo ambasadroji, temveč najpomembnejši partner poslovanja.

Obstajajo učinkovoti načini gradnje zaupanja med sodelavci, ki jih spoznate na našem srečanju. Poseben poudarek namenjamu povratni informaciji, saj ima svoje zakonitosti, še posebej, ko moramo skomunicirati manj prijetne teme.

Da boste ostali suvereni v vsakem trenutku, se nam pridružite na spoznavanju orodij gradnje zaupanja, pravilnega podajanja povratne informacije in izgradite kreativno kulturo.

Prejemaj mesečnik RAZGALJENE MISLI z uporabnimi nasveti