No. 1 prodajna tehnika — iskrena radovednost

prodajna tehikaSpomnite se, skoraj ste izgubili potrpljenje, ko vas je otrok že desetič vprašal: “ZAKAJ to? Zakaj ono? Zakaj tako?” Bolj, ko ste mu razlagali, več vprašanj je imel za vas. In kot gigantski disk si jih je zapomnil in vam naslednjič postregel, ko ste naredili nekaj drugače.

Tudi pri prodaji se dogaja nekaj podobnega. Ne ravno tako neprikrito, temveč subtilno, v kolikor smo tega že vešči. Seveda obstaja za to nekaj čisto preprostih razlogov. Prvi, da nam mora poslovni partner posreči z vsemi informacijami, ki jih potrebujemo za kakovostno pripravo ponudbe. V ta namen predlagam, da imate že vnaprej pripravljena vprašanja (check listo), katerih odgovori bodo dovolj natančni, da bo kupec prejel ustrezno ponudbo. Drugi razlog je, da ljudje najraje poslušamo sebe. In pogovor, kjer vodite pogovor z vprašanji, daje nasprotni strani dovolj priložnosti, da sliši svoj glas, posluša svoje zgodbe in se tako počuti prijetno. Obstaja tudi tretji razlog. Ta je, da z iskrenimi vprašanji, lahko izrazimo resnično skrb in razumevanje problemov sogovornika. Le kdo si ne želi razumevanja v vsakdanjem stresu, s katerim se spopadamo?! Lahko bi našteli še kakšen razlog, pa ga bomo na tem mestu izpustili. Pri vsem se moramo zavedati, da smo mi tisti, ki vodimo pogovor, da ta pogovor lahko v vsakem trenutku speljemo v željeno smer ali pa ga z zaprtim vprašanjem tudi ustavimo. Vsa naša moč je v iskreni radovednosti postavljanja vprašanj.   Izkoristite jo!

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja