7 najmočnejših prodajnih tehnik

the wolf of wall street

“Največja napaka, ki jo lahko naredimo, je da mislimo, da delamo za nekoga drugega in ne za sebe.” Brian Tracy

 

Ste se kdaj spraševali, zakaj so nekateri prodajalci nadpovprečno uspešni? Kaj je tisto, kar jih zaznamuje?

Prodaja je kot zapeljevanje. Koliko simpatičnih in lepih žensk je še vedno samskih. Ob koliko moških ste v življenju pomislili, ta je res idealen. Brez poznavanja tehnik zapeljevanja, ne moremo zapeljati nasprotnega spola. In tako tudi v prodaji brez tehnik vodenja prodajnega razgovora ne moremo »omrežiti« kupca.

Predno pa se posvetimo 7 najmočnejšim prodajnim tehnikam, na prvem mestu še vedno kraljuje naš odnos. Odnos do sebe, do našega produkta in naših predstav. Pozitivna naravnanost in radovednost sta ključni za prvi stik. Le ta pa vodi naprej do prodajnih pogovorov. V kolikor smo spregledali uvodni del in pozabili nase, bo na nas kaj kmalu pozabil tudi kupec. Zapomnimo si namreč osebo, ki prinese sonce in dobro voljo v prostor in ki se iskreno zanima za naše želje in potrebe. Seveda samo zanimanje ni dovolj, saj so najboljši prodajalci tisti, ki znajo pravilno postavljati vprašanja, iz njih razbrati potrebe in argumente kupca ter na koncu pravilno svetovati. Svetovanje je za kupca ključno, saj predstavlja rešitev problema ali težave, s katero se spopada.

Kdaj pa lahko suvereno svetujemo? Ko poznamo naš produkt, naše in kupčevo podjetje (faza priprave), ko smo identificirali potrebe in želje kupca (faza poslušanja in spraševanja) in znamo na podlagi tega pravilno ponuditi rešitev.

Faza priprave predstavlja 90 % našega uspeha. Na internetu najdemo morje podatkov o našem kupcu in njegovem podjetju. Ugotovimo, zakaj so uspešni, kaj jih odlikuje, zakaj jih drugi občudujejo. Ugotovimo, kakšne bi bile naše sinergije, kje jim lahko z našimi izdelki ponudimo ustrezen napredek ali pripomoremo k njihovemu uspehu. Ustvarite si sliko, vizualizirajte skupne dosežke.

Kaj hujšega se vam lahko zgodi, kot da popolnoma nepripravljeni pridete na sestanek, kjer kupec pomete z vami. In namesto da bi prodajni razgovor vodili vi in dali kupcu priložnost, da govori o svojih uspehih (ker vam je pomembno, s čim se istoveti), kupec kaj kmalu ugotovi, da ste popolnoma nepripravljeni in vas vljudno potisne na zunanjo stran vrat. Za vedno!

Pri iskanju informacij bodi iznajdljivi. Pomembno je, da povprašate druge poslovne partnerje, če vas lahko priporočijo. Referenca je danes najboljša vstopnica za posel.

Od ponudbe do potrjenega naročila, podpisa pogodbe nas vodijo prodajne tehnike, s katerimi kupca pripeljemo do željenega »DA«. Tehnike nam pomagajo, da se izognemo prezgodnjemu pogovoru o ceni, da uspešno argumentiramo in obrazložimo našo rešitev in da razločimo, kateri argumenti kupca so resnični in kateri le del pogajalskega manevra.

Če želite izvedeti več ali organizirati delavnico »7 najmočnejših prodajnih tehnik« v vašem podjetju, pokličite na številko 041 247 554 ali pošljite sporočilo na irena@spiriton.si.

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja